Vedení lidí podle zlatého kruhu, aneb proč začínat od PROČ

Zamýšleli jste se někdy nad tím, jak je možné, že firma Apple získala celosvětový úspěch? Vždyť přece vyrábí docela běžné mp3 přehrávače a notebooky. Stejně jako stovky až tisíce jiných společností s elektronikou. Co tedy stojí za masovou oblibou všech iProduktů? Odpověď je jednoduchá – Golden circle. Tedy způsob, jak komunikovat strategii firmy, propagovat výrobky či řídit lidi. Pojďme si říct, jak také své nápady a myšlenky předávat tak, aby nadchly co nejvíce lidí. Pojďme si na skutečně existujícím příkladu rozebrat, jak to může fungovat. Ukážu vám, jak to funguje u nás.
 
 
 
 

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné

Odesláním příspěvku do diskuse souhlasím s jeho zobrazením na serveru, a to i v redakčně zkráceném či upraveném znění.
Redakce nenese odpovědnost za obsah vkládaného příspěvku. Vyhrazuje si však právo i bez udání důvodu příspěvek upravit či odstranit.